Weer thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Omarjopa Rek - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Omarjopa Rek - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Omarjopa

19 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Woensdagochtend 8 januari stond in het teken van de terugreis. Wij hebben op ons gemak ontbeten en de koffers ingepakt. Het was niet duidelijk hoe laat wij opgehaald zouden worden bij het hotel. Met enige moeite heeft Joop contact gekregen met de transferdienst. Die meldde dat de auto er om 12.15 zou zijn. Vonden wij wat laat omdat het verkeer in Dubai druk is en je 3 uur van te voren op het vliegveld moet zijn.

Gelukkig is alles goed gekomen. Er waren geen verkeersopstoppingen en er stonden geen lange rijen op het vliegveld. Het afleveren van de koffers ging heel snel. We hadden nog voldoende tijd om rond te kijken op het vliegveld. Dat is enorm groot. Veel winkels en eetgelegenheden en wat belangrijk is, voldoende goede zitplaatsen.

Het is prettig vliegen met Emirates. Na een goede vlucht landden we om 19.35 op Schiphol. Tot ons genoegen ging ook daar alles snel. Mark heeft ons opgehaald en naar huis gebracht.

Wij zijn weer thuis. Het is wat kouder dan we de afgelopen maanden gewend waren. Het vriest, maar gelukkig schijnt de zon en ziet de omgeving er prachtig wit uit. Dat is ook genieten.

• 19 Januari 2017 - 11:12

Bart:

Koud he vergeleken met Australie

• 20 Januari 2017 - 11:21

Marion:

Dat is weer even schakelen. En niet alleen de temperatuur.
    Maar Home sweet Home, toch? En jullie kunnen terug kijken op een fantastisch reis.
    En bedankt dat wij mee mochten genieten.
    Liefs Hans en Marion

• 25 Januari 2017 - 09:48