Van Hamelin naar Kalbarri - 29 november - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Omarjopa Rek - WaarBenJij.nu Van Hamelin naar Kalbarri - 29 november - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Omarjopa Rek - WaarBenJij.nu

Van Hamelin naar Kalbarri - 29 november

Blijf op de hoogte en volg Omarjopa

29 November 2016 | Australië, Coral Bay

We waren van plan om vandaag naar Geraldton te rijden. De omgeving was net als de dag ervoor – vlak met lage struiken. Er stond een frisse wind en de temperatuur was aangenaam.

Onderweg besloten we om de kustroute te volgen die voert naar Kalbarri. Dat bleek een goede keuze. Het landschap werd heuvelachtig en groener. Vlakbij de kust zagen we veel bloeiende struiken. De eerste sinds we aan de road trip waren begonnen.
Kalbarri ligt aan de Indische Oceaan bij de monding van de Murchinson rivier.

Wij hebben een mooie plek gevonden op het Murchinson Caravan Park. Staan in de schaduw van een Eucalyptus boom en kijken uit op de rivier en de oceaan. Het water is woelig vanwege de stevige wind die er staat.
Wij hebben een wandeling langs het water gemaakt en het stadje verkend. Toen wij op zoek waren naar een restaurant kwamen we 3 wallaby’s tegen. Een hupte er weg en de andere bleven ons aanstaren. Net toen Joop zijn fototoestel had gepakt, sprongen ze weg. Houden dus niet van foto’s.

• 06 December 2016 - 21:03

Marion:

Hihihi ze wilde jullie foppen.